Wymagania dzisiejszych klientów wymagają płynnego współdziałania pomiędzy działem projektowania i marketingu, poprzez przedstawienie doświadczenia, które umożliwia produkt we wszystkich mediach. Dzięki inteligentnym procesom i najnowocześniejszej technologii, działy mogą połączyć siły, aby opracowywać i udostępniać informacje o produktach w całym przedsiębiorstwie na wczesnym etapie, dzięki czemu świadomość nowych produktów jest podniesiona na zupełnie nowy poziom. Globalne zespoły marketingowe dzieli tylko kilka kliknięć myszy od wizualizacji przyszłych produktów, pozwalając im dostosować się do lokalnych wymagań.

zaplanować uruchomienie jeszcze przed zbudowaniem produktu – dzięki wielokanałowym produkcjom CGI opartym na danych 3D. Technologia cyfrowa eliminuje potrzebę wykonywania prawdziwych sesji zdjęciowych i kosztownych zestawów filmowych. Co więcej, korzystanie z treści cyfrowych może być szybko dostosowane do wielu celów marketingowych i coraz większej liczby cyfrowych kanałów oraz urządzeń.