Zintegrowany System Zarządzania Jakością (wg ISO 9001:2015).
Zakres CADSOL DESIGN POLSKA Sp. z o.o.:
Projektowanie, sprzedaż, szkolenia i wdrożenia rozwiązań CAx/PLM dla obszarów inżynieryjnych i biznesowych oraz automatyzacja procesów produkcyjnych.
Strategią CADSOL jest:
- Oferowanie usług akceptowanych przez obecnych i przyszłych Klientów, spełniających ich potrzeby i oczekiwania, zgodnych z przepisami prawa i innymi istotnymi wymaganiami.
- Ciągłe usprawnianie obsługi naszych Klientów.
- Budowanie bliższej relacji z Klientami, poprzez przewyższenie ich oczekiwań w wyniku zastosowania innowatorskich rozwiązań i metod.
- Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami oraz wewnątrz organizacji pomiędzy pracownikami, opartych na wzajemnym poszanowaniu, zaufaniu i lojalności.
- Doskonalenie wszystkich realizowanych procesów pod względem jakości i szybkości realizacji, przy jednoczesnym ciągłym skoncentrowaniu na optymalizacji kosztów i zapewnieniu stabilnego, wysokiego poziomu jakości oferowanych usług.
- Posiadanie sprawnej i skutecznej organizacji, która sprosta wszystkim oczekiwaniom Klientów oraz pracowników, którzy poprzez edukację, szkolenia i motywację mogą zaspakajać swoje własne ambicje oraz realizować cele strategiczne.
- Ciągłe doskonalenie jakości zarówno na płaszczyźnie zarządzania, jak i we wszelkich działaniach pracowników.
Deklaruję, w imieniu własnym, Zarządu, wszystkich pracowników i współpracowników zaangażowanie w prace nad spełnieniem wymagań Klientów, utrzymaniem i ciągłym doskonaleniem skuteczności funkcjonującego system zarządzania oraz przydzielenie niezbędnego wsparcia dla realizacji Polityki. Dołożę wszelkich starań, aby system zarządzania był rozumiany, akceptowany i realizowany przez wszystkich pracujących i współpracujących z reprezentowaną przeze mnie organizacją.
Zatwierdził:
CEO
Wrocław, 11.01.2021
ISO 9001:2015 (.pdf)